Autor |
Wiadomość |
Kar'l |
Wysłany: Czw 19:24, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
rolfen frajerson ;p my nie boty my to wiemy;p |
|
 |
Bezduszny |
Wysłany: Czw 15:15, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
No to dam wam mały poradniczek xD Uwaga moja robota zabraniam kopiowania ;P
ee... no to komenda nazywa sie /bind xD dalej pisze sie klawisz ktory chcemy zbindowac a nastepnie komende ktora ma zsotac automatycznie wpisana po nacisnieciu klawisza natepnie wartosc komendy chyba ze jej nie ma, np.
/bind g say mama xD - zostal zbindowny klawisz G po ktorym wcisnieciu na chacie pojawi sie tekst "mama xD".
Jak ktos czegos nie rozumie to pisac  |
|
 |
Kar'l |
Wysłany: Czw 14:26, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
to dobrze bo nie wiedzialem ;p |
|
 |
Avanah |
Wysłany: Pią 21:25, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
juz mam |
|
 |
Avanah |
Wysłany: Pią 20:32, 03 Paź 2008 Temat postu: Bindy |
|
Tu mozecie zadawac pytanka odnosnie bindow.
ja pytam 1st jaki był wzór bindu na zmiane modeli(pojedynczo glowa,tors,legi)?? |
|
 |