Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Avanah
Jedi
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:32, 03 Paź 2008 Temat postu: Bindy |
|
|
Tu mozecie zadawac pytanka odnosnie bindow.
ja pytam 1st jaki był wzór bindu na zmiane modeli(pojedynczo glowa,tors,legi)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Avanah
Jedi
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:25, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
juz mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Kar'l
VIP
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:26, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
to dobrze bo nie wiedzialem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Bezduszny
Great Jedi Master

Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:15, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No to dam wam mały poradniczek xD Uwaga moja robota zabraniam kopiowania ;P
ee... no to komenda nazywa sie /bind xD dalej pisze sie klawisz ktory chcemy zbindowac a nastepnie komende ktora ma zsotac automatycznie wpisana po nacisnieciu klawisza natepnie wartosc komendy chyba ze jej nie ma, np.
/bind g say mama xD - zostal zbindowny klawisz G po ktorym wcisnieciu na chacie pojawi sie tekst "mama xD".
Jak ktos czegos nie rozumie to pisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Kar'l
VIP
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:24, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
rolfen frajerson ;p my nie boty my to wiemy;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |